onsdag 2. juli 2008

Huset vårt i Stavanger..





...er no solgt. Når eg ser på desse bildene, frå prospektet, veit eg at eg kjem til å sakna det. Huset me skal flytta inn i krev ein del arbeid :) Men me gler oss, og skal heldigvis ha 1 månad ferie til å komma igong med dette, før me begynnar i nye jobbar i haust. I morgon reiser me ei god veke til Danmark, og resten av ferien blir i september. Her er nokre bilete frå huset her i byen:






Kjøkkenet pussa me opp i vinter:







Dette var ein liten kikk inn til meg :)
Når det kjem til handarbeid, har eg desse dagar avslutta havskum-teppet mitt.
Bilete kjem i neste innlegg!


Nyt sommarveret!

4 kommentarer:

Lena sa...

Nydelig hus! Ha det fint i Danmark, nyt det.

Anonym sa...

Så fint hus! Skjønar godt at du kjem til å sakne det. Lykke til med oppussinga av det nye!

HildeS/Frøken Fryd sa...

Heisann.
Kor er du blitt av????
Saknar deg her inne,vettu:)

Grip dagen sa...

Her var det bloggtørke, gitt!!!

Tenk å få besøk av herr og fru Dings i Skulehuset. SÅ KOSELIG!

Dere var kjempehyggelige begge to (alle 4, selfølgelig...)

Kunne svært gjerne tenke meg å se bilder fra småbruket deres. Det høres fint ut å bo på et slikt fredelig sted.

Håper du legger ut bilder snart. Gleder meg til å se.
Ellers må jeg troppe opp på trappa deres. Da hadde dere vel fått sjokk?!? -Skikkelig innpåsliten selger fra Ålgård...he, he...

Nok en gang, takk for hyggelig besøk. Og lykke til med arbeidet på gården!

Varme hilsner fra Marit

(Var temmeig nedkjølt etter så mange timer i det kalde skolehuset. Men da jeg kom hjem og fyrte i ovnen, var det bare så fingre, kinn og ører glødet røde... Så derfor skriver jeg nå VARME hilsner!)