onsdag 31. desember 2008

Godt nyttår!!

Her kjem endeleg noko oppdatering frå bondekonå! Me kjøpte eit småbruk i sommar, og i haust har me komt oss på plass i det nye (gamle) huset. Det er nokså variabel nett-tilgong foreløbig, difor har da lenge vore stille på denne sida. I nyttårshelga er me i Stavanger på besøk, og eg nyttar anledningen til å oppdatera litt :) Her er det vesle, gule huset vårt, julepynta.




På bakkane har me 15 sauer, gammal norsk spelsau. Dei er skikkeleg flotte, raggete flott ull i mange fargar og med horn.










På søndag var det nydeleg ver, me var nede ved vatnet og grilla middagen. Kjekk dag med besøk av familien til Hans Ole.





No gler eg meg til nyttårsfeiring med gode venner i Stavanger, som me ikkje har truffe på ei stund. Eg trur 2009 kan bli eit godt år. Spesielt ser me fram til påsken, då me to skal bli ein familie på tre! :o)

Til slutt vil eg visa noko av utsikten frå tunet vårt. Huset vårt ligg i ein skråning, ned mot eit vatn. Desse flotte vintermorgonane nyt me synet av himmelen når sola kjem opp. Nede ved vatnet ligg eit fint, gammalt naust i stein.

Eg vil ønskja alle ei flott nyttårsafta og alt godt i det nye året!
Klem frå fru Dings



1 kommentar:

HildeS/Frøken Fryd sa...

Godt nytt år til deg:)
Så kjekt å høyre fra deg igjen.
Takk for sist også forresten.
Det var veldig koseleg når de tok turen til Frøken Fryd.
Ha ei fortsatt januar.
Klem H.