mandag 6. april 2009

Nytt kjøkken

Etter å ha tenkt på i fleire dagar at eg skal fotografere det nye kjøkkenet vårt, har eg komme fram til at eg må ta bilete - sjølv om det ber preg av å vera i bruk! Eg har nett sett ein rundstykke-deig, og derfor er da litt rot. I tillegg manglar handtak og knottar, så oppvaskmaskinen manglar deksel. Elles; kjøkkenet er i bruk, eg er svært nøgd med det! Lidingø frå IKEA, med eike benkeplate og integrerte kvitevarer. Me har sett dette inn i ei av dei to opprinnelege stovene. Det gamle, litla, lite funksjonelle kjøkkenet på baksida av huset skal bli til vaskerom i haust. Det nye kjøkkenet har den flotte utsikten, eit stort og eit litt mindre vindu og er lyst og triveleg, syns me!



Her kjem ein miks av innredning og detaljar:














Me har tømmerveggar her, som me har mala kvite. Det viser på biletet under:





Godstolen har fått plass her inne. Vitrineskapa i bakgrunnen er også frå IKEA, og passar godt saman med innredninga.



No skin sola ute, og eg tar med meg ei bok ut i Lysthuset vårt:




Den gamle, sjarmerande garasjen her ligg godt og lunt til. Me har møblert inne i den med gamle møblar, og det er herleg å sitja i døropninga i ein solstol. Det er planen no! God måndag!

2 kommentarer:

Bai sa...

Det minner mistenkeleg om vårt (knottelause) kjøkken. Må sjå å få tatt nokre bilete snart, eg også.

Lena sa...

Gratulerer med nydelig kjøkken:)