søndag 2. mars 2008

Hjemmet er der hjertet er..




På fredag køyrte eg og mannen til Krims og Krams på Vigrestad. Turen frå Stavanger tok drøye tre kvarter, og var absolutt verdt da! Her var da mykje koseleg å kikka på. Eg fann ein sjablong til å ha på veggen i gongen. 
Den franske teksten betyr at hjemmet er der hjertet er. 

I tillegg fann eg cerise-rosa tove-garn til firkanttøflene eg skal strikke til jenta til ei kollega av meg. 
Firkanttøfler er raske og gode tøfler, har to par i maskinen no. Begge til herr Dings. Han har slitt hol i det første paret.
Elles så er kjøkkenet ferdig måla og er på plass igjen. Er veldig fornøgd med dei kvite, fine dørane!
Ha ein framleis god søndags-kveld! :)

2 kommentarer:

Marie sa...

Så koselege bilete du viser her! Gratulerer med ny blogg! Velkommen i bloggverda.

Eg kikkar snart innom igjen :)

HildeS/Frøken Fryd sa...

Hei hei.
Veggordet er nydeleg.
Krims og krans har eg også lyst til å ta meg ein tur til, men det får vente til sommaren. Er liksom ikkje berre ein svipptur dit fra meg:)
Ha ei fin ny veke.